Toate preturile aferente afisate pe site-ul Dezma-Auro.ro sunt exprimate in Lei (RON) si includ T.V.A.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Pieselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Pretul pentru acelasi reper poate sa difere in functie de calitatea produsului, adica km efectuati, starea de calitate dar si de numarul de repere pe care-l contine respectivul ansamblu. In aceste situatii ne rezervam dreptul de a preciza ca unele preturi afisate pe site au caracter informativ...
Livrarea pieselor auto pe teritoriul Romaniei se face contracost prin Fan Courier in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea a fost efectuata pana la ora 17:50, aceasta livrare se va face in ziua respectiva. Comenzile lansate dupa orele 17:50 vor fi procesate a doua zi si livrate in ziua urmatoare . Produsele ajungand la dumneavoastra in maxim 24/48h dupa momentul finalizarii comenzii. Comenzile lansate sambata pana la ora 14:00 vor fi trimise in aceasi zi , ajungand la dumneavoastra in decursul zilei de luni. Comenzile lansate dupa ora 14:00 vor fi procesate si livrate in cursul zilei de luni.
Returnarea produselor
Returul: Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere"
- Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail dezma_auto@yahoo.com
- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
- Dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
- Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului
- In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.
Cumpărătorul (persoana juridică sau fizică) poate solicita returul produselor achiziţionate în urmatoarele situaţii:
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;
Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție - 90 zile;
Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către cumpărător a formularului de retur prin următoarele metode agreate de către vânzător:
Online, pe baza autentificării în contul de client;
Prin email la adresa dezma_auto@yahoo.com.
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele aferente: factura de achiziție (copie), certificatul de garanție completat de către service-ul autorizat RAR care a constatat defecțiunea, dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marca și model, nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea.
Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de noi (FAN COURIER-DRAGON STAR) pe adresa de mai jos: SC DEZMA AUTO SRL - Bulevardul Felix, Nr.81, Sanmartin-Bihor, Romania - Cod Poştal 417495, telefon 0359.800.671.
Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos.
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
- Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;
În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.
Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție - 90 zile;
Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul general de garanție (90 zile) - ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepţia prin curier – cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile din momentul solicitarii.
NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS (daca optați pentru plata ramburs cash atunci transportul banilor va fi suportat de catre cumparator).
Garanţia acordata de SC DEZMA AUTO SRL pentru piesele reutilizabile
Aplicarea garanţiei se va face in conformitate cu legea 449/2003.
Semnarea acestui contract, cumpărătorul este conștient de faptul că bunurile sunt vândute, cumpărate și vândute în starea în care se găsesc, si ca unele dintre ele pot sa prezinte limite de performanță sau structurale legate de utilizarea trecut a produsului, Este cauza a ceea ce prețul de vânzare este mult mai mic decât o piesa cumparata de același model, marcă și tip de achiziționat nou. Prin urmare este nevoie de o îngrijire constantă și de întreținere de către cumpărător. Cumpărătorul este conștient de faptul că instalarea de bun este pe cont propriu și că nu există instrucțiuni pentru instalare. Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. DEZMA AUTO SRL. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cont bancar personal al cumparatorului. sau cash la sediul firmei noastre.
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
Cumpărătorul recunoaște că bunurile vândute (în cazul bunurilor folosite) poate avea o limita de performanță și defecte funcționale și / sau structurale legate de utilizarea din trecut. Părțile sunt de acord că garanția standard are o durată de de la 1 -3 luni de la data de livrare in functie de produs, cu condiția ca plângerea a lipsei de conformitate a avut loc în scris, în termen de 8 zile de la descoperirea acestuia, iar proprietatea a fost returnat la vânzător pentru inspecție.
In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.
Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
Plata transportului pentru produsele ce necesita reparatii in perioada de garantie va fi suportata integral de catre S.C. DEZMA AUTO SRL., in cazul in care se constata ca denuntarea defectului este neimputabila S.C.DEZMA AUTO S.R.L., clientul va suporta si taxele de trimitere si taxele de retur aferente transportului produselor.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.
Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat. nu se achita alte costuri de orice natura :stationare, manopera etc
Daca dezma-auto.ro livreaza un produs gresit, compania va suporta cheltuiala transportului si va schimba produsul in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care se doreste inlocuirea produsului, produsul inlocuitor poate avea pret egal sau mai mare decat cel inlocuit.
Livrare in toata Romania in maxim 24/48h
Factură și Garanție 90 zile
Posibilitate drept retur piese auto
Discount-uri de fidelitate si produse cadou