Janta aliaj - Va oferim o gama larga de jante de aliaj originale sau de producatori cu diferite dimensiuni pentru autovehiculul dumneavoastra. Puteti gasi la vanzare in set de 4 bucati, unele chiar si la bucata, in diferite forme si tipuri de design.
FILTREAZA IN GRUPA: Pentru piese de motor introdu codul motor sau varianta de motorizare
In titlul anuntului este scris piesa modelul, codul, tipul motor, varianta motorizare
267
LEI
Redus de la 356 Lei173
LEI
Redus de la 230 Lei177
LEI
Redus de la 236 Lei193
LEI
Redus de la 257 Lei1.266
LEI
Redus de la 1.688 Lei164
LEI
Redus de la 218 Lei152
LEI
Redus de la 202 Lei171
LEI
Redus de la 228 Lei171
LEI
Redus de la 228 Lei152
LEI
Redus de la 202 Lei750
LEI
Redus de la 1.000 Lei296
LEI
Redus de la 394 Lei142
LEI
Redus de la 189 Lei375
LEI
Redus de la 500 Lei662
LEI
Redus de la 883 Lei651
LEI
Redus de la 868 Lei799
LEI
Redus de la 1.065 Lei608
LEI
Redus de la 810 Lei176
LEI
Redus de la 235 Lei305
LEI
Redus de la 407 Lei191
LEI
Redus de la 254 Lei730
LEI
Redus de la 973 Lei1.079
LEI
Redus de la 1.438 Lei142
LEI
Redus de la 189 LeiJanta aliaj - Cele mai cautate modele de jante din gama sunt cele originale. Va oferim o gama foarte larga de jante de aliaj pentru autovehiculul dumneavoastra, cu diferite dimensiuni si tipuri de design. Autovehiculul se deplaseaza prin invartirea acestora, sprijinindu-se totodata pe ele. Rotile se compun din doua parti: janta, care poate fi din otel sau aliaj usor, si anvelopa. Roata se fixeaza pe butucul rotii prin suruburi sau buloane (prezoane). Anvelopa poate fi fara camera (tubeless) sau cu camera. Pe lateralul anvelopei gasiti mai multe inscriptii care precizeaza dimensiunile sau caracteristicile (ex: cu prindere de butuc in 4 sau 5 suruburi, R14, R15, R16, R17, R18, R19, R20). Rotile trebuiesc echilibrate, in caz contrar ele determina vibratii, uneori foarte puternice pe care le puteti resimti mai ales in volan. Din cauza presiunii prea mici, pot aparea crapaturi in santurile profilului, iar daca presiunea este prea mare, anvelopa se uzeaza la mijlocul suprafetei de rulare. Intotdeauna presiunea se masoara la rece dupa o perioada de stationare.