Jante Aliaj Audi A3 Sportback (8PA) [Fabr 2004-2013] din dezmembrari
contine 2 rezultate.
Janta aliaj Audi A3 Sportback 8PA - Va oferim o gama larga de jante de aliaj originale sau de producatori cu diferite dimensiuni pentru autovehiculul dumneavoastra. Puteti gasi la vanzare in set de 4 bucati, unele chiar si la bucata, in diferite forme si tipuri de design.
FILTREAZA IN GRUPA: Pentru piese de motor introdu codul motor sau varianta de motorizare FILTREAZA: Pentru piese de motor introdu codul motor sau varianta de motorizare
În titlul anunțului este scris piesa, modelul, codul de piesă original, tipul motor, varianta motorizare
Descriere:Set jante aliaj (R17, ET56) cu codul original 8P0601025C pentru Audi A3 Sportback (8PA) [Fabr 2004-2013]. Piesa originala cu garantie si factura. Pentru detalii luati legatura cu departamentul vanzari, la rubrica contact. (idi:566334)
Descriere:Set jante aliaj R16 cu codul original 8E0601025AE pentru Audi A3 (8P) [an 2003-2012]. Piesa originala cu garantie si factura. Pentru detalii luati legatura cu departamentul vanzari, la rubrica contact. (id:237494)
Janta aliaj Audi A3 Sportback 8PA - Cele mai cautate modele de jante din gama Audi A3 Sportback 8PA sunt cele originale. Va oferim o gama foarte larga de jante de aliaj pentru autovehiculul dumneavoastra, cu diferite dimensiuni si tipuri de design. Autovehiculul se deplaseaza prin invartirea acestora, sprijinindu-se totodata pe ele. Rotile se compun din doua parti: janta, care poate fi din otel sau aliaj usor, si anvelopa. Roata se fixeaza pe butucul rotii prin suruburi sau buloane (prezoane). Anvelopa poate fi fara camera (tubeless) sau cu camera. Pe lateralul anvelopei gasiti mai multe inscriptii care precizeaza dimensiunile sau caracteristicile (ex: cu prindere de butuc in 4 sau 5 suruburi, R14, R15, R16, R17, R18, R19, R20). Rotile trebuiesc echilibrate, in caz contrar ele determina vibratii, uneori foarte puternice pe care le puteti resimti mai ales in volan. Din cauza presiunii prea mici, pot aparea crapaturi in santurile profilului, iar daca presiunea este prea mare, anvelopa se uzeaza la mijlocul suprafetei de rulare. Intotdeauna presiunea se masoara la rece dupa o perioada de stationare.