Janta aliaj Opel Astra J - Va oferim o gama larga de jante de aliaj originale sau de producatori cu diferite dimensiuni pentru autovehiculul dumneavoastra. Puteti gasi la vanzare in set de 4 bucati, unele chiar si la bucata, in diferite forme si tipuri de design.
În titlul anunțului este scris piesa, modelul, codul de piesă original, tipul motor, varianta motorizare
250
LEI
Redus de la 294 Lei250
LEI
Redus de la 294 Lei212
LEI
Redus de la 249 Lei1.157
LEI
Redus de la 1.361 Lei930
LEI
Redus de la 1.094 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei1.157
LEI
Redus de la 1.361 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei212
LEI
Redus de la 249 Lei930
LEI
Redus de la 1.094 Lei856
LEI
Redus de la 1.007 Lei205
LEI
Redus de la 241 Lei212
LEI
Redus de la 249 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei205
LEI
Redus de la 241 Lei212
LEI
Redus de la 249 Lei1.157
LEI
Redus de la 1.361 Lei930
LEI
Redus de la 1.094 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei311
LEI
Redus de la 366 Lei819
LEI
Redus de la 963 LeiJanta aliaj Opel Astra J - Cele mai cautate modele de jante din gama Opel Astra J sunt cele originale. Va oferim o gama foarte larga de jante de aliaj pentru autovehiculul dumneavoastra, cu diferite dimensiuni si tipuri de design. Autovehiculul se deplaseaza prin invartirea acestora, sprijinindu-se totodata pe ele. Rotile se compun din doua parti: janta, care poate fi din otel sau aliaj usor, si anvelopa. Roata se fixeaza pe butucul rotii prin suruburi sau buloane (prezoane). Anvelopa poate fi fara camera (tubeless) sau cu camera. Pe lateralul anvelopei gasiti mai multe inscriptii care precizeaza dimensiunile sau caracteristicile (ex: cu prindere de butuc in 4 sau 5 suruburi, R14, R15, R16, R17, R18, R19, R20). Rotile trebuiesc echilibrate, in caz contrar ele determina vibratii, uneori foarte puternice pe care le puteti resimti mai ales in volan. Din cauza presiunii prea mici, pot aparea crapaturi in santurile profilului, iar daca presiunea este prea mare, anvelopa se uzeaza la mijlocul suprafetei de rulare. Intotdeauna presiunea se masoara la rece dupa o perioada de stationare.