Janta aliaj Opel Astra J - Va oferim o gama larga de jante de aliaj originale sau de producatori cu diferite dimensiuni pentru autovehiculul dumneavoastra. Puteti gasi la vanzare in set de 4 bucati, unele chiar si la bucata, in diferite forme si tipuri de design.
În titlul anunțului este scris piesa, modelul, codul de piesă original, tipul motor, varianta motorizare
187
LEI
Redus de la 220 Lei187
LEI
Redus de la 220 Lei269
LEI
Redus de la 317 Lei1.470
LEI
Redus de la 1.729 Lei1.182
LEI
Redus de la 1.390 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei1.470
LEI
Redus de la 1.729 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei269
LEI
Redus de la 317 Lei1.182
LEI
Redus de la 1.390 Lei1.087
LEI
Redus de la 1.279 Lei260
LEI
Redus de la 306 Lei269
LEI
Redus de la 317 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei260
LEI
Redus de la 306 Lei269
LEI
Redus de la 317 Lei1.470
LEI
Redus de la 1.729 Lei1.182
LEI
Redus de la 1.390 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei395
LEI
Redus de la 465 Lei1.040
LEI
Redus de la 1.223 LeiJanta aliaj Opel Astra J - Cele mai cautate modele de jante din gama Opel Astra J sunt cele originale. Va oferim o gama foarte larga de jante de aliaj pentru autovehiculul dumneavoastra, cu diferite dimensiuni si tipuri de design. Autovehiculul se deplaseaza prin invartirea acestora, sprijinindu-se totodata pe ele. Rotile se compun din doua parti: janta, care poate fi din otel sau aliaj usor, si anvelopa. Roata se fixeaza pe butucul rotii prin suruburi sau buloane (prezoane). Anvelopa poate fi fara camera (tubeless) sau cu camera. Pe lateralul anvelopei gasiti mai multe inscriptii care precizeaza dimensiunile sau caracteristicile (ex: cu prindere de butuc in 4 sau 5 suruburi, R14, R15, R16, R17, R18, R19, R20). Rotile trebuiesc echilibrate, in caz contrar ele determina vibratii, uneori foarte puternice pe care le puteti resimti mai ales in volan. Din cauza presiunii prea mici, pot aparea crapaturi in santurile profilului, iar daca presiunea este prea mare, anvelopa se uzeaza la mijlocul suprafetei de rulare. Intotdeauna presiunea se masoara la rece dupa o perioada de stationare.